اخبار

گوگل یک ابزار جستجوی هوش مصنوعی جدید معرفی می کند

گوگل یک ابزار جستجوی هوش مصنوعی جدید معرفی می کند که مقالات طولانی را به نکات کلیدی کوتاه‌‌تر تبدیل می کند

گوگل به تازگی ابزار جدیدی را در زیر تب Search Labs در اپلیکیشن جستجوی گوگل خود در اندروید و iOS راه اندازی کرده است. ابزار جدید بخشی از Search Generative Experience (SGE) است و محصولی کاملاً متفاوت از ربات چت هوش مصنوعی Google Bard است. این یکی با هدف بهبود نتایج جستجو است و به زودی به مرورگر Chrome نیز خواهد رسید.

هدف از ویژگی جدید SGE این است که به کاربران کمک کند تا با مقالات طولانی به طور مؤثرتر تعامل کنند زیرا محتوا را در نکات کلیدی خلاصه می کند. به ویژه برای افرادی که در یک موضوع خاص تازه کار هستند مفید خواهد بود. گوگل گفت این ویژگی با مقالات پشت دیوار پرداخت کار نخواهد کرد.

علاوه بر این، نقاط کلیدی ایجاد شده شامل پیوندهایی خواهد بود که مستقیماً به بخشی که ابزار تولید کننده اطلاعات را از آنجا گرفته است، منتهی می شود. این به کاربران کمک می کند تا واقعیت را بررسی کنند و اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع به دست آورند. این ابزار همچنین با استخراج پاسخ از مقاله به کاربران کمک می کند تا به سؤالات خاصی پاسخ دهند.

در حال حاضر، ویژگی جدید در به صورت لب دیتا و به زبان انگلیسی و فقط در کاربران منتخب در ایالات متحده در دسترس است و جدول زمانی برای عرضه جهانی ارائه نکرده است.

تیم تحریریه تی‌مگ

این مطلب به کوشش اعضای تیم تی‌مگ تولید شده است. همه‌ی ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بازنشر اخبار دنیای تکنولوژی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا