رپورتاژ آگهی

برند سازی با محصولات چاپی

تبلیغات چاپی به هر شکلی که باشد، باعث رشد کسب و کار می‌شود. انواع تبلیغات چاپی برای معرفی محصولات و خدمات و برندسازی کاربرد دارد. استفاده از طراحی‌ گرافیکی در کنار به‌کارگیری دستگاه‌های حرفه‌ای چاپ یک راه بی‌نظیر برای تعامل با مشتریان و حتی شرکای تجاری ایجاد کرده است. فقط کافی است توجه کنید کدام روش برای کدام کسب و کار شما مناسب‌تر است. مثلا برای تبلیغات مدیریتی، چاپ ست اداری کاربرد تبلیغاتی دارد و برای برگزاری یک همایش، چاپ تراکت یا پوستر موثرتر است.

این نوع از تبلیغات به راحتی باعث ارتباط مستقیم مشتری با برند شما می‌شود. از طرفی شماره تماس و آدرس و سایر اطلاعات لازم در اختیار او قرار می‌گیرد و در صورتی که به تولیدات شما نیاز داشته باشد، به راحتی پیدایتان می‌کند. با استفاده از تبلیغات چاپی، برند شما تا مدت ها در ذهن مشتری ماندگار می‌شود. به این ترتیب با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد، می‌توانید برای کسب و کار خود برندسازی کنید.

آن‌چه که مسلم است این است که مشتری ارتباط خیلی بهتری با تبلیغات چاپی برقرار می‌کند زیرا در مقابل دیدش قرار دارد و برایش قابل لمس است.

چاپ لیبل پی وی سی

استفاده از روش‌های تبلیغاتی چاپی با توجه به محصولات مختلف متفاوت است. در معرفی کالاهای آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، محصولات کارخانجات شیمیایی و حتی خودروسازی، چاپ لیبل پی وی سی کارآمد است و به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات از نظر مقاومت نسبت به رطوبت و کشش و پارگی، از لیبل‌های کاغذی ارجعیت دارند.

چاپ لیبل پی وی سی

اگر با توجه به نوع محصول خود، احتیاجی به لیبل ضد آب ندارید، لیبل‌های کاغذی با طراحی زیبا و مقرون به صرفه می‌توانند محصول شما را به خریداران معرفی کنند. اما اگر مقاومت نسبت به رطوبت برایتان مهم است می توانید لیبل‌های سلفونی را سفارش دهید. در صورتی که به دنبال لیبل‌های لوکس هستید، می‌توانید لیبل‌های متالایز را انتخاب کنید.

تنوع انتخاب خدمات تبلیغاتی با چاپ بسیار متنوع است و برای تمام سلیقه‌های صاحبان مشاغل پیشنهاد خاصی دارد. لیبل‌های پی وی سی روی بسته‌بندی محصولات باقی می‌مانند. بنابراین حتی اگر مشتری بعد از تمام شدن محصول، باز هم از بسته‌بندی آن استفاده کند، نام برند شما در مقابلش دیده می‌شود و در ذهنش حک خواهد شد.

چاپ سربرگ رسمی

در سازمان‌های اداری و مدیریتی بهترین روش برای استفاده از تبلیغات چاپی، چاپ سربرگ رسمی است. زیرا در تمام مکاتبات انجام شده، نام برند در بالای برگه‌ها به چشم می‌خورد. سربرگ رسمی در خارج از سازمان شما نقش بازاریابی را به خوبی ایفا می‌‌کند. . این نکته در برندینگ سازمان نقش مهمی دارد و توجه به طراحی خاص و زیبا بودن آن مهم است. در صفحه‌های سربرگ هم می‌توان نقشی ساده طراحی و چاپ کرد تا جلوه بصری آن را افزایش دهد و جذابیت بصری برگه‌ها را بیشتر می‌کند. این نقش معمولا لوگوی سازمان مربوطه با رنگ‌های ملایم است. البته باید دقت داشته باشید که طرح ایجاد شده نباید مانع خواندن نوشته‌های روی کاغذ شود و باید خیلی ملایم و کم‌رنگ باشد.

چاپ سربرگ

توجه به اندازه برگه سر برگ نیز با توجه به میزان مطالبی که در آن نوشته می‌شود مهم است. می‌توانید در سایزهای مختلف برای مکاتبات مختلف، سربرگ‌ها را در اندازه‌های مختلف سفارش دهید. با این‌کار علاوه بر صرفه جویی در کاغذ و هزینه، می‌توانید برای هر نوع نامه‌نگاری و یادداشتی از برگه‌های مزین به نام برند خودتان استفاده کنید.

البته برندهای بزرگ به چاپ سربرگ محدود نمی‌شوند. آن‌ها ست اداری را به صورت کامل چاپ می‌کنند. ست اداری شامل کارت ویزیت، کاتالوگ، فولدر و حتی جای کاغذ یادداشت است. با وجود اینکه امکان سفارش هرکدام از این محصولات به صورت مجزا هم وجود دارد، اما سفارش همه آن‌ها با طرحی هماهنگ، انتخاب برندهای لوکس است.

چاپ فاکتور

در تمام خرید و فروش‌هایی که انجام می‌شود، رد و بدل کردن فاکتور ضروری است. همین موضوع باعث می‌شود چاپ فاکتور به عنوان یک ابزار تبلیغاتی چاپی عمل کند. در واقع زمانی که شما فاکتوری به مشتری ارائه می‌دهید، به راحتی نام برند سازمان یا شرکت خود را بهتر معرفی می‌کنید و این کار باعث می‌شود برند شما از طریق حافظه بصری در ذهن مشتری ماندگار شود. برندسازی از طریق همین کارهای ساده هم امکان‌پذیر است.

استفاده از فاکتورهای مزین به نام برند شما به جای فاکتورهای معمولی، وجهه کسب و کارتان را حرفه‌ای‌تر و لوکس‌تر جلوه می‌دهد. شما با چاپ فاکتور اختصاصی می‌توانید اطلاعات و ویژگی‌هایی که خودتان نیاز دارید را در بالای فاکتور درج کنید. همچنین جدول فاکتور هم مطابق با اطلاعات محصولات خودتان شخصی‌سازی می‌شود. در نتیجه نیازی ندارید فاکتورهای از پیش آماده را مطابق با محصولاتتان پر کنید و در بعضی از قسمت‌های آن اطلاعات اشتباه وارد کنید. این مسئله به صورت ناخودآگاه روی ذهن افرادی که از شما خرید می‌کنند، تأثیر می‌گذارد.

احتمال معرفی شما به دیگران از طریق مشتریانی که با فاکتور از شما خرید کرده‌اند بیشتر است. زیرا خریدی مطمئن انجام داده‌اند و دیگران را نیز به انجام چنین خریدی ترغیب می‌کنند. به این ترتیب شما با چاپ فاکتور، علاوه بر بهره مندی از مزایای دیگر آن، اعتماد مشتری را هم به خود جلب می‌کنید.

سخن آخر

هنوز هم تبلیغات چاپی اولین انتخاب و برترین انتخاب صاحبان کسب و کار برای رشد و گسترش بازار فروش است. سایر روش‌ها در اولویت‌های بعدی قرار دارد. هر کس با توجه به آنچه که مناسب کسب و کارش است یک یا چند روش از تبلیغات چاپی را به کار می‌گیرد و اگر برای این کار از تجربه افراد ماهر و با تجربه استفاده کرده باشد، با فروش بیشتر به سود چند برابر دست می‌یابد.

شما هم برای کسب اطلاعات و دریافت مشاوره برای انتخاب نوع تبلیغات چاپی متناسب با کسب و کار خود می‌توانید با کارشناسان ماهر و با تجربه شرکت فرتاک تماس بگیرید. هم‌چنین می‌توانید اجرای کار تبلیغات چاپی خود را به ایشان بسپارید و منتظر باشید تا ایشان با استفاده از کارشناسان ماهر و با تجربه خود در امور تبلیغات چاپی؛ سفارش شما را در کوتاهترین زمان ممکن و بهترین هزینه آماده کنند. خدمات فرتاک در تهران ارائه می‌شود، اما امکان ارسال محصولات چاپی به سایر شهرهای ایران هم وجود دارد.

4/5 - (1 امتیاز)

تیم تحریریه تی‌مگ

این مطلب به کوشش اعضای تیم تی‌مگ تولید شده است. همه‌ی ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بازنشر اخبار دنیای تکنولوژی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا