اخبارموبایل

گزارش بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده اپل همچنان صدرنشین

تحقیقات Counterpoint تجزیه و تحلیل بازار ایالات متحده را برای سه ماهه چهارم سال گذشته منتشر کرد و در بیشتر موارد، با رشد متوسط 2 درصدی ثابت مانده است. تحلیلگران محدودیت های عرضه، تاخیر در عرضه و محدودیت های داخل فروشگاه را دلایل اصلی ذکر می کنند. از سوی دیگر، تبلیغات قوی اپراتورها توانستند با تأثیر منفی موضوعات فوق الذکر مقابله کنند.

البته اپل با 57 درصد سهم در سه ماهه با 17 درصد رشد نسبت به سه ماهه سوم در صدر بازار باقی ماند که عمدتاً به دلیل فروش قوی آیفون 13 است. به ویژه نسخه Pro عملکرد خوبی داشته است و بسیاری از مردم آمریکا به این نسخه رغبت نشان داده اند. سامسونگ با رشد 11 درصدی نسبت به سال گذشته در جایگاه دوم قرار دارد، اما اگر تاخیر گلکسی اس 21 FE نبود، می‌توانست خیلی بهتر هم باشد. سری گلکسی A که عملکرد خوبی داشتند برای نجات این روز حضور دارند.

موتورولا در حال شکستن رکوردهای شخصی خود است و در این سه ماهه توانسته به رتبه‌ی سوم برسید این فروش خوب به دلیل  ارائه تعداد زیادی گوشی هوشمند است و فروش آن در سه ماهه چهارم 2019 از رکورد خود فراتر رفته است.

در واقع Moto G Pure در بین سه گوشی پرفروش این بازار قرار گرفته است.

عملکرد OnePlus از همه متمایز است و با وجود اینکه کمی از آلکاتل عقب است، توانست با رشد سالانه 524 درصدی از گوگل پیشی بگیرد که عمدتاً به دلیل سری Nord است که از طریق اپراتورها و Walmart در دسترس است.

گوگل با استفاده از دستگاه‌های پیکسل 6 و 6 پرو که استقبال خوبی از آن‌ها شد، 56 درصد افزایش فروش در سال را ثبت کرد.

با نگاه به آینده، تحلیلگران فکر می کنند که دوران سخت تمام نشده است. تورم قریب الوقوع، بحران کووید-19 و محدودیت های زنجیره تامین، صنعت را در طول سال 2022 تحت تاثیر قرار خواهد داد.

4/5 - (1 امتیاز)

تیم تحریریه تی‌مگ

این مطلب به کوشش اعضای تیم تی‌مگ تولید شده است. همه‌ی ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بازنشر اخبار دنیای تکنولوژی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا