اخبارموبایل

تصاویر وان پلاس ACE در یک ویدیو تبلیغاتی منتشر شد

OnePlus Ace در حال حاضر راهی چین شده است. این شرکت تایید کرد که گوشی جدید در 21 آوریل عرضه خواهد شد و حتی چند رندر رسمی از این گوشی منتشر شد. امروز در یک پخش زنده رسمی وان پلاس ACE همچنین ظاهر شد. تصاویر منتشر شده نشان از یک گوشی جذاب را می‌دهد.

اگر اسکرین شات های پخش زنده واقعی باشند، رویداد معرفی OnePlus Ace در ساعت 19:00 به وقت محلی در 24 آوریل برگزار می شود و به نظر می رسد OnePlus یک برنامه پیش رزرو را نیز اجرا خواهد کرد.

ما نمی‌توانیم تمام جزئیات را کاملاً مشخص کنیم، اما به نظر می‌رسد که ممکن است قیمت اولیه‌ای برای پیش‌سفارش وان پلاس Ace نیز در مراسم اعلام شود.

به هر حال، این تصاویر واقعاً چیزی را در مورد OnePlus Ace نشان نمی دهند که رندرهای رسمی تاکنون نشان نداده اند. OnePlus Ace شباهت زیادی به OnePlus 10R دارد. کناره های صاف آن همراه با لبه های پررنگ و در عین حال گرد ظاهری منحصر به فرد به آن می بخشد. ما قبلاً هر دو گزینه رنگی دستگاه را دیده‌ایم و می‌دانیم که OnePlus Ace همانطور که انتظار می‌رود دارای یک پورت USB Type-C، یک بلندگو در قسمت پایینی دستگاه و همچنین چیزی شبیه به یک بلستر IR در بالای دستگاه وجود دارد. با این حال، دکمه‌ی بی صدای معروف گوشی های وان پلاس در کناره‌های گوشی مشاهده نمی‌شود.

نه رندرهای رسمی و نه پخش زنده به دلایلی نمایشگر جلویی گوشی را نمایش نمی‌دهند. مدتی قبل هم تصویری از پنل جلویی گوشی منتشر شده بود که این گوشی در داخل یک قاب ضخیم نشان قرار داده شده بود و چیزی را به ظاهر پنهان کرده بود.

با این حال، همانطور که در حال نوشتن مقاله بودیم، یک ویدیوی کوتاه از OnePlus Ace در حال کار نیز به صورت آنلاین ظاهر شد. این طرح کلی و همچنین چیدمان در جلو را تایید می کند.

همچنین شواهد نشان می‌دهد که OnePlus 10R که به هند می‌رود همان گوشی OnePlus Ace خواهد بود که با نام دیگر وارد بازار هند خواهد شد و ممکن است تنها با چند تغییر مانند نسخه MAX شایعه شده باشد و از یک چیپست Dimensity 8100 استفاده کند.

در مورد افشای اطلاعات، یکی قدیمی‌تر ادعا می‌کند که OnePlus Ace بسیاری از مشخصات خود را از Realme GT Neo3 قرض می‌گیرد. به این معنی که Dimensity 8100 SoC، صفحه نمایش 6.7 اینچی FullHD+ AMOLED 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 150 واتی را دریافت خواهید کرد.

چیپست Dimensity 8100 به لطف نشت GeekBench برای OnePlus PGKM10 که گفته می شود OnePlus Ace است این موضوع را تایید می‌کند.

4.5/5 - (2 امتیاز)
منبع
gsmarena

تیم تحریریه تی‌مگ

این مطلب به کوشش اعضای تیم تی‌مگ تولید شده است. همه‌ی ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بازنشر اخبار دنیای تکنولوژی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا